هندزفری جدید شرکت سونی در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری جدید شرکت سونی به نام WF-C700N وارد بازار هند شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سونی یک هندزفری جدید به نام WF-CN700N TWS عرضه کرده است؛ این محصول به درایورهای پنج میلی‌متری مجهز شده است که بیس قوی و صدای واضحی را ارائه می‌دهد. هندزفری جدید شرکت سونی به یک درایور پنج میلی‌متری مجهز شده است که کیفیت صدای بالا را تضمین می‌کند.

هندزفری سونی WF-C700N تا ۷.۵ ساعت پخش موسیقی را ارائه می‌دهد و با فعال کردن حذف نویز تا پنج ساعت شارژدهی دارد. با استفاده از فناوری شارژ سریع، پس از ۱۰ دقیقه شارژ این محصول می‌توان به مدت یک ساعت از آن استفاده کرد. هندزفری جدید شرکت سونی را می‌توان به راحتی با استفاده از پورت USB-C شارژ کرد. حدود یک ساعت‌ونیم طول می‌کشد که این محصول به‌صورت کامل شارژ شود، حدود سه ساعت نیز زمان لازم است تا کیس این محصول شارژ شود.

هندزفری سونی WF-C700N از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند و جفت شدن همزمان با چندین دستگاه از طریق بلوتوث را امکان‌پذیر می‌کند. این محصول از فناوری بلوتوث ۵.۲ و کدک‌های SBC و AAC پشتیبانی می‌کند. هندزفری یادشده گواهی IPX4 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر پاشش آب و تعریق مقاوم است و کاربران می‌توانند از آن برای فعالیت‌های خارج از منزل استفاده کنند.

وزن هر کدام از سری‌های هندزفری سونی WF-C700N معادل ۴.۶ گرم است، بنابراین بسیار سبک وزن و راحت هستند. کیس شارژ آن نیز ۳۱ گرم وزن دارد و حمل آن بسیار آسان است. هندزفری جدید شرکت سونی از تاریخ پانزدهم جولای با قیمت ۱۰۸.۷۹ دلار و در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 673101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.