تشریح ۴ لایه شهر زندگی توسط مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرزندگی چهار لایه دارد، گفت:«مرتفع‌کردن نیازهای اساسی شهروندان»،«تامین نیازهای شهروندان با هم‌آهنگی سه ضلع مثلث»،«توجه به گفتمان تبدیل اصفهان به نمونه اسماءالحسنی» و «توجه به تفکر الهی به‌عنوان پشتوانه هم‌آهنگی و تبدیل اصفهان به شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم تیرماه_ در جلسه صمیمانه مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شمال شهر اصفهان اظهار کرد: شعار شهر زندگی که در این دوره مدیریت شهری مطرح شده است، زمانی محقق می‌شود که تک‌تک شهروندان، مسئولان و کارگزاران، نقش خود را به درستی انجام دهند.

وی افزود: وقتی شهری را «شهر زندگی» می‌نامیم که تمام سازمان‌ها، مناطق و معاونت‌های شهرداری، همگام با سیاست‌های شورای اسلامی شهر، یک هدف را دنبال و یک گفتمان را رصد کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری نیز به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و باید نهادهای بیرونی همچون میراث فرهنگی، ارشاد، صدا و سیما و ائمه جمعه و نخبگان درگیر شوند.

وی با بیان اینکه علاوه بر سایر نهادها و مدیریت شهری، شهروندان نیز از اضلاع مثلث شهر زندگی هستند، ادامه داد: مردم اصفهان فهیم و دارای ایده، نظر و پیشنهاد هستند که برای تحقق شهر زندگی، این مثلث باید تشکیل شود.

معرک‌نژاد با بیان اینکه شهر زندگی چهار لایه دارد، گفت: «مرتفع کردن نیازهای اساسی شهروندان»، «تامین نیازهای شهروندان با هم‌آهنگی سه ضلع مثلث»، «توجه به گفتمان تبدیل اصفهان به نمونه اسماءالحسنی» و «توجه به تفکر الهی به‌عنوان پشتوانه هم‌آهنگی و تبدیل اصفهان به شهر اسطوره‌ها و داستان‌ها» این چهار لایه را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق شهر زندگی با افراد مختلف جلسات زیادی را برگزار می‌کنیم، زیرا هر قشری نقشی در جامعه و شهر دارد؛ امروز هم اینجا هستیم تا با حجت‌الاسلام فیاض به‌عنوان یک فرد تأثیرگذار همانگ شویم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از این جنس جلسات، زیاد خواهیم داشت و فعالان حوزه‌های مختلف همچون حوزه فرهنگ مخاطب ما خواهند بود.

کد خبر 673073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.