پاری‌سن‌ژرمن، به باج‌گیری و زندانی کردن بازیکنان بزرگ متهم شد

دوناتو دی کامپلی اینجنت‌ سابق مارکو وراتی، سخنان عجیبی را علیه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به زبان آورده که ممکن است بحران تیم فرانسوی را بیشتر از قبل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوناتو دی کامپلی، ای جنت سابق مارکو وراتی مدعی است که پاری‌سن‌ژرمن برای جلوگیری از پیوستن هافبک این تیم، به بارسلونا از "باج‌گیری" استفاده کرده است.

این ادعاهای انفجاری، در بحبوحه حماسه‌ای پیرامون آینده کیلیان امباپه مطرح می‌شود، زیرا او به باشگاه اطلاع داده که در میان پیوند نامش با رئال‌مادرید، قرارداد جدیدی امضا نخواهد کرد.

دی کامپلی اکنون مدعی است زمانی که وراتی می‌خواست به بارسلونا برود، پی اس جی به صراحت اعلام کرد که مخالف این کار است. در واقع، در سال ۲۰۱۷، هافبک ایتالیایی تغییر ای جنت داد و به سمت مینو رایولا رفت، اما انگیزه‌های این تعویض ای جنت، هرگز ثابت نشد.

این ای جنت در صحبت با رسانه Relevo گفت: "در پاریس، بازیکنان زندانی هستند، شما هرگز کاری را که آن‌ها می‌خواهند انجام نمی‌دهید پاریس مثل زندان است و در آن، باج‌گیری وجود دارد."

"نگرش باشگاه پی اس جی همیشه باج‌خواهی است. ما تصمیم گرفته بودیم به بارسلونا برویم. بدیهی است که امیر قطر آن را دوست نداشت. الخلیفی حتی به من گفت که اگر به تلاش برای انجام عملیات با بارسا ادامه دهم، وراتی آن را منصرف خواهد کرد، و در نهایت این‌طور شد. مطمئنم مارکو ترسیده بود، او تصمیم زور را قبول نمی‌کند، اما با فشارها، مجبور به این کار شد."

ای جنت سابق وراتی در ادامه ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن و دیگر افراد کلیدی در پشت صحنه باشگاه را مورد هدف قرار داد و افزود: "از روزی که او تیم وارد شد، وراتی در زندان بود. وقتی با بارسلونا صحبت کردیم، پاری‌سن‌ژرمن چندین بار با مارکو جلسه گذاشت، آن‌ها به او گفتند که قرار است نیمار را به خدمت بگیرند و پروژه‌ای بزرگ رقم بزنند، اگر مخالف آن‌ها باشید همه چیز بد می‌شود."

"رئیس سابق بارسا [ژوزپ ماریا] بارتومئو، مدام با الخلیفی تماس می‌گرفت و او هرگز، به تلفن پاسخ نداد. تجربه من با سران باشگاه بسیار بسیار بد است. مدیرانش فقط به پول اهمیت می‌دهند. پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی است که روح ندارد. آن‌ها نمی‌گذارند، بازیکنان، به تیمی دیگر بروند، زیرا امیر قطر و الخلیفی فکر می‌کنند همه چیز با قابل خرید است و تنها با پول می‌توانند دنیا را فتح کنند، اما این هرگز امکان پذیر نیست."

باشگاه PSG احتمالاً چنین اتهاماتی را به شدت رد می‌کند، اما باید دید که آیا آن‌ها به طور رسمی این کار را انجام خواهند داد یا خیر.

وراتی قرار است در تور پیش فصل، برای پاری سن ژرمن به میدان برود، زیرا آنها برای بازی مقابل تیم‌هایی مانند النصر به رهبری کریستیانو رونالدو و اینترمیلان آماده می‌شوند.

کد خبر 673036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.