برخورد قاطع پلیس با سرعت غیر مجاز در راه‌های استان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی برای توقیف سیستمی و فیزیکی خودروهایی که با سرعت غیرمجاز در راه‌های برون‌شهری تردد می‌کنند خبر داد.

‌سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تأثیر مستقیم سرعت غیرمجاز بر کنترل وسیله نقلیه و افزایش شدت جراحات و خسارت در تصادفات رانندگی، با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی به منظور انتظام‌بخشی ترافیک و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی، از امروز خودروهایی که با سرعت غیرمجاز در راه‌های برون‌شهری تردد می‌کنند، توسط تیم‌های گشت پلیس راه توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.

وی افزود: رانندگانی که مرتکب سرعت غیرمجاز شده و به دستور ایست پلیس بی‌توجهی می‌کنند، پلاک خودروی آنها در سامانه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف سیستمی شده و به منظور رفع توقیف و اخذ خدمات مرتبط باید به پلیس راه استان اصفهان مراجعه کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: رانندگانی که به علت سرعت غیرمجاز خودرو آنها توقیف و روانه پارکینگ می‌شود، ضمن اعمال قانون و درج نمره منفی در سوابق گواهینامه، باید در کلاس‌های آموزشی شرکت و به منظور ترخیص خودرو، تمام جرایم راهنمایی و رانندگی را تسویه کنند.

کد خبر 673018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.