کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از کشف پنج هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در یکی از مناطق صنعتی این شهرستان خبر داد.

‌سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و در پی کسب اخباری مبنی بر نگهداری گازوئیل به صورت قاچاق در کارگاهی واقع در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان شاهین‌شهر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از صحت موضوع، اکیپی از مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از این کارگاه پنج هزار لیتر گازوئیل که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع نگهداری می‌شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با تاکید بر نقش مخرب قاچاق سوخت بر پیکره اقتصادی کشور و هدر رفت منابع ملی، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت، کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار فراجا قرار دارد و پلیس با قاطعیت با سودجویانی که با دست درازی به منابع ملی کشور به فکر منافع خود هستند، برخورد خواهد کرد. شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 673017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.