پخت نان با کیفیت از مهم‌ترین حقوق شهروندان است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

به گزارش ایمنا، محسن ضیایی در کارگروه آرد و نان استان اصفهان اظهار کرد: بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی‌ها باید مورد توجه قرار گیرید و اگر واحدی از خبازی‌های عملکرد مناسب داشت باید تشویق شود و اگر غیر از این بود قطعاً باید برخورد لازم انجام شود.

وی افزود: ساماندهی، تأمین و توزیع آرد با کیفیت و نظارت کمی و کیفی و همچنین کنترل بر فرایند انواع پخت نان باید از اولویت‌های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان این استان است و همگی باید درجهت رضایتمندی مردم و شهروندان تلاش کنند.

گفتی است این جلسه با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری و سایر اعضا کارگروه آرد و نان شامل تعزیرات حکومتی، صمت، بازرسی سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه‌های مربوط، انجمن صنفی کارخانجات و شرکت حمل و نقل برگزار در طی آن مقرر شد وضعیت گندم، آرد و نان استان رصد و پایش شود.

همچنین بررسی نقاط قوت و ضعف هوشمند سازی یارانه آرد و نان، سهمیه آرد شهرستانهای استان، چگونگی تبدیل آرد واحدهای خشکه پز به آرد آزاد پز، وضعیت حمل و نقل آرد و شکایات مردم از عدم کیفیت مطلوب پخت تعداد از نانوایان در دستور کار ادارات مربوطه قرار گرفت.

کد خبر 673008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.