حسن یزدانی و دیوید تیلور فعلا باهم رقابت نمی‌کنند

حسن یزدانی و دیوید تیلور به مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی عازم نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرار بود دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در چهارمین و آخرین رویداد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی پیش از رقابت‌های جهانی بلگراد به میدان برود، فدراسیون کشتی آمریکا از غیبت این کشتی‌گیر در این مسابقات خبر داد.

در حال حاضر حسن یزدانی با ۴۸۰۰۰ امتیاز در رده چهارم رنکینگ وزن ۸۶ کیلوگرم جای دارد و دیوید تیلور نیز با ۳۰۰۰ امتیاز کمتر در رده پنجم جای دارد. به این ترتیب با توجه به غیبت تیلور در این رقابت‌ها، حضور یزدانی در بین چهار نفر برتر رنکینگ برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان قطعی شد.

طبق قانون اتحادیه جهانی کشتی چهار نفر برتر رنکینگ در هر وزن تا مراحل نیمه نهایی و فینال به مصاف هم نمی‌روند. با این اوصاف احتمال برخورد تیلور و یزدانی قبل از مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان وجود دارد.

زین ریچاردز در ۵۷، ویتالی آروجا در ۶۱، نیک لی در ۶۵، چنس مرستلر در ۷۹، زاهید والنسیا در ۹۲ و کایل اسنایدر در وزن ۹۷ کیلوگرم از کشتی‌گیران اصلی تیم ملی آمریکا در مسابقات رنکینگ مجارستان خواهند بود. در مجموع ۴۲ کشتی‌گیر آمریکایی در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان عازم بوداپست شده‌اند.

به گزارش ایمنا، از ایران نیز هفت‌آزادکار عازم این رقابت‌ها شده‌اند اما حسن یزدانی با تصمیم کادر فنی در این رقابت‌ها غایب است.

کد خبر 672974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.