۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
محمد جمشیدی به تیم ملی برگشت

محمد جمشیدی که به‌صورت قرضی در فینال لیگ سوریه برای الاتحاد الاهلی به‌میدان رفت، پس از پایان هر ۳ بازی فینال و نایب‌قهرمانی همراه الاتحاد به اردوی تیم ملی بسکتبال ایران رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جمشیدی، ملی‌پوش بسکتبال ایران، طی روزهای گذشته برای همراهی تیم الاتحاد الاهلی در فینال لیگ سوریه، عازم این کشور شده بود که به واسطه شکست این تیم در بازی سوم فینال و باخت در سری، به اردوی تیم ملی بازمی‌گردد. فینال این رقابت‌ها میان تیم‌های الوحده و الاهلی برگزار شد که الوحده با پیروزی در سه بازی متوالی فینال قهرمان شد.

در بازی سوم این دو تیم با وجود حضور محمد جمشیدی در ترکیب الاهلی، این تیم الوحده بود که با نتیجه ۸۷ - ۸۴ به پیروزی رسید. حضور جمشیدی در این تیم با هماهنگی هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران صورت گرفت چرا که در حال حاضر تمرینات تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در حال پیگیری است.

باشگاه سوریه‌ای با وجود شکست در فینال، با انتشار یک پوستر اختصاصی در صفحه رسمی خود، از محمد جمشیدی به‌خاطر حضورش در ترکیب این تیم تشکر کرد. محمد جمشیدی در فصلی که گذشت به‌همراه شهرداری گرگان در رقابت‌های بسکتبال غرب و لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرد.

کد خبر 672972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.