آغاز شصت‌وهشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در تبریز

شصت‌وهشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور به میزبانی تبریز آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، شصت‌وهشتمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با محوریت جمع‌بندی نظرات پیشنهادی درباره مدیریت واحد شهری و برنامه هفتم توسعه کشور، امروز و فردا به میزبانی شورای اسلامی شهر تبریز برگزار می‌شود.

در روز نخست اجلاس کمیسیون‌های تخصصی مجمع تشکیل جلسه خواهند داد و هریک از چهار کمیسیون تخصصی مجمع به صورت مجزا نسبت به موارد دستور کار خود، پیشنهادهای مطرح شده را بررسی می‌کنند و نتیجه نظرات اعضا را به صورت گزارش در صحن اعلام خواهند کرد.

روز دوم این اجلاس نیز با حضور مسئولان استان آذربایجان شرقی و رؤسای شوراهای شهرهای مراکز استان‌های کشور به کار خود ادامه می‌دهد.

آغاز شصت‌وهشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها در تبریز

در این روز رؤسای کمیسیون‌های مجمع گزارش مصوبات کمیسیون را قرائت و نظرات اعضا نیز مطرح می‌شود که در جمع‌بندی نهایی مجموعه پیشنهادها در یک قالب مشخص برای دولت، مجلس و شورای عالی استان‌ها ارسال خواهد شد.

شصت‌وهشتمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور طی روزهای بیست‌ویکم و بیست‌ودوم تیرماه در تبریز در حال برگزاری است.

کد خبر 672879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.