ضاربان آمران‌به‌معروف در بوستان انقلاب شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری دو نفر از ضاربان آمران‌به‌معروف در بوستان انقلاب شاهین‌شهر در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ اظهار کرد: چند روز قبل در بوستان انقلاب شاهین‌شهر، پدر و پسری در مواجهه با ایجاد مزاحمت چند جوان اوباش برای یکی از نوامیس، اقدام به تذکر لسانی و عمل به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر می‌کنند که در پی آن دو نفر از آنها به طرزی ناجوانمردانه با سلاح سرد به این دو آمر به‌معروف حمله‌ور، آنها را به شدت مجروح و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله با دریافت این خبر تیمی متشکل از مأموران زبده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهین‌شهر، مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان و عاملان این اقدام ناجوانمردانه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس، هر دو ضارب اصلی شناسایی و صبح امروز در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و اقلام ممنوعه دیگر از متهمان و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی، بر حمایت همه جانبه پلیس از آمران‌به‌معروف تاکید و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند خدشه‌ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد کنند به شدت و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کد خبر 672818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.