پیشنهاد اغواکننده تاتنهام به هری‌کین، برای جلوگیری از رفتن او به آلمان‌!

گزارش‌ها حاکی از آن است که تاتنهام مایل بوده در صورتی که هری کین از انتقال به بایرن‌مونیخ خودداری کند، قرارداد جدیدی با مبلغ 400 هزار پوند در هفته، با ستاره‌اش امضا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود اینکه قرارداد فعلی هری‌کین در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، تاتنهام امیدوار است که او را به تمدید قرارداد برای طولانی مدت راضی کند، هرچند بایرن‌مونیخ هم به صورت مداوم تلاش می‌کند تا این مرد انگلیسی را جذب کند.

بنابر گزارش تلگراف، هری‌ کین در صورتی که آینده خود را به اسپرز متعهد کند، به عنوان دستمزد، ۴۰۰ هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد. با این اوصاف، او در میان پردرآمدترین بازیکنان لیگ‌برتر قرار می‌گیرد.

علی‌رغم علاقه بایرن مونیخ، دنیل لوی، رئیس تاتنهام همچنان مصمم به حفظ هری کین است. با این حال، اعتقاد بر این است که تصمیم کین به جنبه مالی قرارداد بستگی ندارد، بلکه به پروژه ورزشی تحت هدایت آنگه پستکوگلو برمی‌گردد.

اعتقاد بر این است که کین قبلاً با توماس توخل، سرمربی بایرن صحبت کرده و مربی به او اطمینان داده است که اگر ستاره انگلیسی به آلمان برود، می‌توانند با هم قهرمان لیگ قهرمانان شوند.

در همین حال، پستکوگلو سرمربی تاتنهام اعتراف کرد که دنیل لوی رئیس باشگاه، هیچ تضمینی در مورد آینده کین به او نداده است و "به نوعی گفت که رئیس و سعی می‌کند روی ابزاری تمرکز کند که در حال حاضر در اختیار دارد".

طبق گزارش‌ها، پس از رد پیشنهاد اول، بایرن پیشنهاد دوم ۷۰ میلیون پوندی (۹۰ میلیون دلاری) به اضافه افزودنی‌ها را ارائه کرده، با این حال، ممکن است برای متقاعد کردن رئیس باشگاه لندنی کافی نباشد، زیرا اسپرز ۱۰۰ میلیون پوند برای بازیکن ملی‌پوش انگلیسی می‌خواهد.

کد خبر 672804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.