علی قلی‌زاده به‌طور رسمی به لخ‌پوزنان لهستان پیوست

علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی فصل گذشته شارلوآ و قاسم‌پاشا پس از برطرف‌شدن مشکل اقامت، به‌طور رسمی به‌مدت سه‌سال راهی لخ‌پوزنان لهستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حدوداً ۱۱ روز قبل بود که رسانه‌های لهستانی از انتقال علی قلی‌زاده بازیکن سابق قاسم‌پاشا ترکیه و ستاره چند فصل اخیر شارلوآ بلژیک به تیم فوتبال لخ‌پوزنان لهستان خبر دادند تا وینگر ملی‌پوش کشورمان برخلاف پیشنهادهایی که از باشگاه‌های ایرانی داشت، همچنان در اروپا به فوتبال حرفه‌ای خود ادامه دهد و پس از فرشاد احمدزاده، دومین بازیکن ایرانی به‌شمار خواهد رفت که در فوتبال لهستان بازی می‌کند.

علی قلی‌زاده با لخ‌پوزنان لهستان قراردادی سه‌ساله دارد. این فوتبالیست ۲۷ ساله پس از اینکه با مشکل مجوز اقامت و فعالیت در کشور لهستان مواجه شد با برطرف‌کردن این ماجرا، به‌همراه سایر همراهانش با هواپیمای شخصی مالک باشگاه شارلوا به پوزنان سفر کرد و به‌طور رسمی به لخ‌پوزنان لهستان پیوست تا فصل آینده برای این تیم توپ بزند.

همان‌طور که خبرگزاری ایمنا هفته گذشته از منابع آگاه لهستان درباره رقم انتقال قلی‌زاده نوشت، لخ‌پوزنان رکورد نقل‌وانتقالات خود و کل لیگ لهستان را با این انتقال شکست، چرا که مبلغ این انتقال ۱.۸ میلیون یورو است تا علی قلی‌زاده در صدر فهرست گران‌قیمت‌ترین نقل‌وانتقالات لخ‌پوزنان قرار بگیرد. قلی‌زاده امروز توسط باشگاه لخ‌پوزنان معرفی شد.

علی قلی‌زاده رسما به لخ‌پوزنان لهستان پیوست

کد خبر 672794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.