دستگیری سارقان زورگیر موتورسیکلت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سه سارق زورگیر موتورسیکلت و کشف دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره زورگیری و سرقت موتورسیکلت در شهر اصفهان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی، سه سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و طی دو عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه، تاکنون به دو فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و ضمن تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونمند با سارقان و مخلان نظم و امنیت از اولویت‌های پلیس است و شهروندان نیز با اطلاع موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰پ لیس را در مسیر ارتقای امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

کد خبر 672787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.