پنجره نقل‌وانتقالاتی ذوب‌آهن بسته نیست

باشگاه ذوب‌آهن ۸۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان سابق و فعلی تیم فوتبالش را پرداخت کرده است و شکایتی علیه آن‌ها وجود ندارد که منجر به بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌ این تیم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه‌های لیگ برتری این روزها برای فصل بیست‌وسوم آماده می‌شوند و از این‌رو فعالیت نقل‌وانتقالاتی آن‌ها با جذب بازیکنان جدید دنبال می‌شود. البته فرشید طاهری، مدیر کمیته نقل‌وانتقالات سازمان‌لیگ مدعی شده تا این لحظه تنها پنجره نقل‌وانتقالات چهار باشگاه سپاهان اصفهان، نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی باز است.

طبق صحبت‌های مدیر کمیته نقل‌وانتقالات سازمان‌لیگ فوتبال، سایر ۱۲ تیم لیگ برتری که پنجره آن‌ها به‌علت‌های مختلف به‌خصوص بدهی به مربیان و بازیکنان که منجر به شکایت علیه آنان شده بسته است، تا زمانی‌که رضایت شاکیان را جلب نکرده‌اند و مطالباتشان را پرداخت نکنند اجازه ثبت قرارداد مربیان و بازیکنان جدید خود را در سازمان لیگ ندارند.

با این وجود، پیگیری‌های خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد باشگاه ذوب‌آهن پرونده‌ای در کمیته تعیین وضعیت و انضباطی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ندارد. به این معنی که ذوب‌آهن برخلاف صحبت‌های فرشید طاهری از پنجره نقل‌وانتقالات محروم نیست و مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان جدید خود ندارد.

مدیران باشگاه ذوب‌آهن تا این لحظه بیشتر از ۸۰ درصد مطالبات بازیکنان و مربیان سابق و فعلی خود را پرداخت کرده‌اند. البته افرادی هستند که هنوز از ذوب‌آهن طلبکارند اما مدیران این باشگاه از آنان برای پرداخت این مطالبات فرصت گرفته است تا در جریان ماه‌های آینده با آنان تسویه‌حساب کند.

کد خبر 672752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.