کارگاه آموزشی «ارتقای چمن‌های فضای سبز در اصفهان» برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: سلسله کارگاهای آموزشی فضای سبز این بار با موضوع ارتقای چمن‌های فضای سبز در اصفهان برگزار می‌شود.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه‌ی سلسله کارگاه‌های آموزشی فضای سبز، کارگاه مدیریت و ارتقای چمن‌های فضای سبز شهری که با حضور کارشناسان و مسئولان فضای سبز شهر و توابع اصفهان روز بیست‌ودوم تیرماه سال جاری در محل تالار حافظ واقع در دانشگاه علمی و کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه ارتقای چمن‌های فضای سبز در اصفهان که با هدف افزایش آگاهی کارشناسان و مسئولان فضای سبز استان برگزار می‌شود، ضمن بهره‌گیری از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، مدیران و کارشناسان مجرب حوزه فضای سبز شهری، علاوه بر به‌روز رسانی دانش فنی، سعی در ایجاد یک ارتباط سازنده برای تبادل اطلاعات علمی، فنی و اجرایی در حوزه یاد شده دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: این کارگاه، دومین کارگاه استانی از برنامه آموزشی عنوان شده است و سازمان پارک‌ها کارگاه‌های بعدی را نیز با موضوعات تخصصی فضای سبز شهری در تقویم کاری خود برنامه‌ریزی کرده است که در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش از این کارگاه آموزشی هرس با استقبال خوبی روبه‌رو شد، گفت: کارگاه آموزشی مدیریت و ارتقای چمن‌های فضای سبز شهری با همکاری گروه پژوهشی مهندسی فضای سبز دانشگاه مطرح و چالش‌های موجود در این مقوله را تحلیل خواهد کرد.

کد خبر 672749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.