مدیریت بحران شهرداری زنجان اردوگاه اضطراری بنا می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مدیریت بحران شهرداری زنجان در حال آماده‌سازی اردوگاه اضطراری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید نجفی امروز سه‌شنبه _ بیستم تیرماه _ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: مدیریت بحران شهرداری زنجان در حال آماده‌سازی اردوگاه اضطراری است و در گذشته مبالغی به این امر اختصاص داده شد.

وی افزود: خرید یک دستگاه تریلر کانکس‌دار، ۱۲ چشمه حمام بهداشتی در دستور کار مدیریت شهری است تا در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید کانکس و حمام بهداشتی اختصاص داده شده که باید در مدت ۸۰ روز توسط پیمانکار به شهرداری تحویل داده شود.

نجفی با اشاره به خرید یک دستگاه تریلر کانکس‌دار ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی گفت: این امر در راستای تکمیل اسکان اضطراری است و مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت و با کامل شدن اردوگاه می‌توانیم به سایر استان‌ها نیز خدمات ارائه دهیم.

وی گفت: در بارش‌های سال‌های گذشته مدیریت بحران استان نقشی نداشت.

حسین حمزه لو پاک، دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه یکی از معضلات به ارث رسیده از ادوار گذشته در مدیریت شهر روان آب‌های مهار نشده است اظهار کرد: شهرداری با کمک مشاور اقدام به مطالعات کارشناسی در بالادست کرد.

وی یادآور شد: با حضور مشاور در کمیسیون عمران، سه برنامه کوتاه مدت.، میان مدت و بلند مدت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

حمزه لو پاک با اذعان به اینکه در سیل اخیر در زنجان شاهد اثرات مثبت برنامه‌های کوتاه پیش بینی شده بودیم افزود: کانال شورجه و غضنفریان، اطلس و کوی فرهنگ پاکسازی شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مهار روان‌آب‌ها تنها وظیفه شهرداری نیست تصریح کرد: این مهم باید با کمک آب منطقه‌ای و دیگر سازمان‌ها در اسرع وقت صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان برای جمع‌آوری روان آب‌ها هزینه شده است ادامه داد: طرح مطالعات در هسته مرکزی شهر انجام می‌شود که در آینده شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

کد خبر 672745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.