دشمن در فضای مجازی به دنبال ترویج بی‌حجابی است

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال ترویج بی‌حجابی است اما موفق نشده است مردم را از دین و عقایدشان جدا کند که نمونه‌ آن حضور مردم در راهپیمایی‌ها، جشن عید غدیر و نماز جمعه است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی امروز _سه‌شنبه بیستم تیرماه_ در همایش «امیرالمؤمنین معیار زندگی، الگوی حکمرانی» که در وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی درباره جایگاه حضرت علی (ع) اظهار کرد: جای شکر دارد که در کشوری زندگی می‌کنیم که هر روز ندای «اشهد ان علی‌ولی‌الله» در اذان شنیده می‌شود.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در جشن عید غدیر در شهرهای مختلف کشور به‌ویژه تهران افزود: دیدید مردم در جشن غدیر چه کردند؛ همه کسانی که شرکت کردند و کسانی که شربت و شیرینی دادند، خود مردم بودند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مردم که از اهل بیت (ع) جدا نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: از خدا بخواهیم نعمت عظمای ولایت امیرالمؤمنین را تا آخرین نفس نگه دارد.

محمدی‌گلپایگانی در ادامه با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی که بلای جان شده، دنبال ترویج بی‌حجابی است، افزود: دشمن نتوانست مردم را از دین و عقایدشان جدا کنند که نمونه‌اش حضور مردم در راهپیمایی‌ها، جشن عید غدیر و نماز جمعه است.

محمدی‌گلپایگانی افزود: امروز بیشترین حمله دشمن متوجه رهبر انقلاب است چون ایشان ستون خیمه انقلاب است؛ ایشان جانشین خوبی برای امام خمینی (ره) است که همه اهداف امام راحل را دنبال کرده است و یک به یک آنها را به ثمر می‌رساند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان جرئت نمی‌کنند به ما حمله کنند، چون می‌ترسند، اظهار کرد: امروز هیچ نقطه‌ای از رژیم غاصب صهیونیستی از موشک‌های ایران در امان نیست این موشک‌ها دقیق و بدون خطا به هدف می‌خورد.

وی گفت: این‌ها بچه‌های شما هستند که گمنام کار می‌کنند و رهبری به‌طور مستقیم آنها را هدایت می‌کنند.

محمدی‌گلپایگانی با یادآوری شایعه‌سازی‌های دشمنان علیه رهبر انقلاب تصریح کرد: آنها هر از گاهی تبلیغ می‌کنند که مقام معظم رهبری بیمار هستند، اما من که از نزدیک شاهد هستم ایشان در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان خاطره‌ای از دیدار خود با یکی از مراجع تقلید و دغدغه ایشان درباره گرانی‌ها گفت: کارهای اساسی در حال انجام است؛ امیدوارم اثرات اقدامات خوبی که در گوشه و کنار کشور انجام می‌شود را به‌زودی مشاهده کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 672740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.