تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی میدان حج تا ۳ ماه آینده

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به احداث ایستگاه آتش‌نشانی در نزدیکی میدان حج گفت: تا ۳ ماه آینده ساختمان این ایستگاه تکمیل و تجهیزات اداری آن توسط شهرداری منطقه تأمین و به‌منظور بهره‌برداری تحویل سازمان آتش‌نشانی می‌‎شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نبود ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه هفت شهرداری اصفهان اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال و آرامش خاطر شهروندان این منطقه، از سال‌های گذشته قرار بود ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه احداث شود تا در صورت وقوع حادثه، آسیب کمتری به متوجه شهر و شهروندان شود.

وی افزود: در این راستا زمینی به مساحت حدود دو هزار مترمربع در خیابان هسا جنب میدان حج و فدک‌مال پیش‌بینی شد که ایستگاه جدید با تمام امکانات و ادوات مورد نیاز در بخش ساختمانی در نظر گرفته شود و سپس از طرف سازمان آتش نشانی تجهیزات لازم برای آن تأمین خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اگر مراحل ساخت ایستگاه با این روند پیشرفت داشته باشد، تا ۳ ماه آینده ساختمان تکمیل، تجهیزات اداری آن توسط شهرداری منطقه تأمین و به‌منظور بهره‌برداری تحویل سازمان آتش‌نشانی می‌شود.

کد خبر 672729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.