همکاری سازمان فرهنگی شهرداری با سازمان فنی‌وحرفه‌ای اصفهان در برگزاری کلاس‌های آموزشی

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: بسیاری از کلاس‌های آموزشی جنبه فنی و حرفه‌ای دارد و در آن به شرکت‌کنندگان مدرک ارائه می‌شود، بسیاری از این کلاس‌ها با دغدغه آینده شغلی جوانان برنامه‌ریزی می‌شود تا جوانان بتوانند با یادگیری یک حرفه، آینده شغلی برای خود متصور شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری در برنامه رادیویی صدای شهر با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: حدود ۱۶۰ مرکز در شهر اصفهان در حال فعالیت هستند که نزدیک به ۹۷۰ مربی با ارائه کلاس‌های متنوع در حوزه‌های فرهنگی، تفریحی، ورزشی و هنری در این مراکز تدریس می‌کنند. کلاس‌ها در قالب بسته‌های مختلف با عناوین بسیار متنوع برنامه‌ریزی شده است که پس از اطلاع‌رسانی و تکمیل ثبت‌نام‌ها کلاس‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه کلاس‌ها سازمان در جهت بالندگی و پویایی جامعه است، افزود: از والدین درخواست می‌شود با بررسی بیشتر، فرزندان خود را در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند زیرا گاهی ما به‌عنوان والدین نظرات خود را به فرزندانمان تحمیل می‌کنیم، در حالی که نظرات ما با علاقه آنان فاصله زیادی دارد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان تصریح کرد: برنامه‌ریزی با سازمان‌های مرتبط در حوزه اوقات فراغت از جمله بسیج و مراکز فرهنگی شهر به‌صورت مشترک با شهرداری در حال اجرا است.

وی با اشاره به همکاری بین فنی و حرفه‌ای و سازمان فرهنگی شهرداری در سال جاری گفت: بسیاری از کلاس‌ها رویکرد فنی‌وحرفه‌ای دارد و به شرکت‌کنندگان مدرک ارائه می‌شود. بسیاری از این کلاس‌ها با دغدغه آینده شغلی جوانان برنامه‌ریزی می‌شود تا جوانان بتوانند با یادگیری یک حرفه آینده شغلی برای خود متصور شوند، علاوه بر این با ارائه مدرک می‌توانند از تسهیلاتی مانند دریافت وام استفاده کنند.

کد خبر 672718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.