لیست تیم بزرگسالان ذوب‌آهن هنوز ۴ جای خالی دارد

در لیست بزرگسالان تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، نام ۱۵ بازیکن ثبت شده و گاندوها می‌توانند طبق قانون چهار خرید بزرگسال دیگر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان طی یک‌ماه اخیر به‌طور رسمی فعالیت خود را برای فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر آغاز کرده است و علاوه‌بر جابه‌جایی اعضای کادر فنی، در لیست بازیکنان نیز این اتفاق رقم خورد که منجر به جذب هشت بازیکن و جدایی بیشتر از ۱۱ بازیکن از جمع گاندوها شد.

محمد ربیعی در نخستین صحبت‌های خود پس از قبول هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن چند بار اعلام کرد در شرایطی سرمربی این تیم شده که لیست بازیکنانش از ۱۹ بازیکن، فقط سه‌جای خالی دارد و باید برای تغییرات تاکتیکی و جذب بازیکنان جدید، با چندین بازیکن خداحافظی کند تا لیست خالی شود. از بین این ۱۹ بازیکن، فقط قرارداد حامد نورمحمدی، محمد سلطانی‌مهر و سجاد جعفری به‌اتمام رسیده بود و سایر بازیکنان، همه قرارداد داشتند.

به‌غیر از این سه بازیکن که دیگر قراردادشان تمدید نشد و جمع ذوبی‌ها را ترک کردند، تا این لحظه مسعود ابراهیم‌زاده، امیرحسین صدقی، آرمان اکوان، محمدرضا سلیمانی، شهرام سالاری، صادق صادقی، سامان نریمان‌جهان، روح‌الله سیف‌اللهی، آرمان قاسمی، مهران درخشان‌مهر و محمدعلی فرامرزی از ذوب‌آهن جدا شده‌اند.

بر اساس قانون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هر تیم می‌تواند ۱۹ بازیکن لیگ برتری، ۶ سهمیه زیر ۲۳ سال، ۶ سهمیه زیر ۲۱ سال و ۶ سهمیه قرضی و آکادمی  همچنین ۷ بازیکن خارجی در لیست خود داشته باشد که البته  تمام این سهمیه‌ها پر نخواهند شد.

با این تفاسیر، لیست تیم فوتبال ذوب‌آهن تا امروز به‌شرح زیر است:

بزرگسالان:

۱. حبیب فرعباسی

۲. پارسا جعفری

۳. سیدمحمد قریشی

۴. نادر محمدی

۵. امیرحسین رنگرزجدی

۶. پوریا آریاکیا

۷. فرشاد محمدی‌مهر

۸. شایان مصلح

۹. پویا پورعلی

۱۰. عرفان معصومی

۱۱. کمال‌الدین کامیابی‌نیا

۱۲. محمدامین کاظمیان

۱۳. سجاد آشوری

۱۴. مجید علیاری

۱۵. محمدجواد محمدی

۱۶. سعید باقرپسند

۱۷.

۱۸.

۱۹.

زیر ۲۳ سال:

۱. محمدحسین اسلامی

۲. فردین یوسفی

۳. جلال مداحی

۴. محمدحسین علیپور

۵. پویا مختاری

۶. سهیل میرلوحی

زیر ۲۱ سال:

۱. حسام نفری

۲. دانیال ایری

۳. مهدی گودرزی

آکادمی و قرضی - بازیکنان خارجی:

-----------

به گزارش ایمنا، بدین ترتیب بر اساس موارد فوق، لیست بزرگسالان تیم فوتبال ذوب‌آهن با احتساب جدایی احتمالی سعید باقرپسند، چهار جای خالی دارد و گاندوها می‌توانند تا قبل از پایان مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی لیست خود را کامل کنند. ضمن اینکه ذوبی‌ها تا این لحظه بازیکن خارجی و قرضی جذب نکرده‌اند و بازیکنی هم از آکادمی به تیم اصلی معرفی نشده است.

کد خبر 672707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.