گفتمان‌سازی عفاف و حجاب در جامعه مورد توجه مسئولان باشد

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به ضرورت گفتمان‌سازی در حوزه حجاب، گفت: امروزه موضوع حجاب و عفاف به یکی از محورهای جنگ شناختی دشمنان علیه ایران اسلامی مبدل شده است، چراکه دشمن می‌داند زمانی که زن ایرانی هویت اسلامی خود را از دست بدهد می‌تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع مسئولان شهرستان لنجان، اظهار کرد: ساحل رودخانه زاینده‌رود در بخش باغبهادران از مکان‌های دیدنی در شهرستان لنجان به‌شمار می‌آید که همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است، اما طی ماه‌های اخیر همچون دیگر شهرهای گردشگرپذیر در این منطقه گردشگری و تفریحی، مصادیقی از کشف حجاب مشاهده شده است.

وی رعایت عفاف و حجاب را یکی از دغدغه‌های امروز جامعه اسلامی دانست و افزود: رعایت نکردن مسائل شرعی و عرفی از سوی برخی گردشگران باعث بروز دلخوری ساکنان شهرها و روستاهای بخش باغبهادران شده است و آن‌ها خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب پوشش و جلوگیری از اعمال منافی عفت در مناطق گردشگری این منطقه هستند.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: بخشی از این مشکلات باید با تکیه بر قانون پیگیری شود و بخش دیگر به مباحث فرهنگی باز می‌گردد که نیازمند خیزش مردمی است، با توجه به اینکه حوزه حجاب و عفاف یک مطالبه مردمی است باید اقدامات فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

محمدی فشارکی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی استفاده می‌کنند، پس از ناامیدی از عرصه جنگ و تهدیدهای نظامی به عنوان تهدیدهای خارجی، تلاش خود را برای ضربه زدن و استحاله نظام اسلامی از درون معطوف کردند و بر همین اساس به تهاجم فرهنگی همه جانبه بر علیه ملت ایران پرداختند.

وی با اشاره به اهمیت گسترش گفتمان عفاف و حجاب در جامعه، اضافه کرد: حجاب، نماد تمدن ایرانی و اسلامی است و با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن باید گفتمان عفاف و حجاب را در جامعه ترویج کنیم و وزن اصلی در تحقق این مهم پرداختن به مباحث فرهنگی است.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: امروزه موضوع حجاب و عفاف به یکی از محورهای جنگ شناختی دشمنان علیه ایران اسلامی مبدل شده است، چراکه دشمن می‌داند زمانی که زن ایرانی هویت اسلامی خود را از دست بدهد می‌تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند و چنانچه در حوزه حجاب، گفتمان‌سازی مورد توجه قرار گیرد، نه تنها دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد ماند بلکه می‌توان از هویت زن انقلابی صیانت کرد.

محمدی فشارکی گفت: امروزه همه ما باید صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی را وظیفه خود بدانیم و با هم‌افزایی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که از اصول جامعه اسلامی است، تمام هم و غم خود را به کار گیریم.

کد خبر 672649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.