پوگبا به یک دلیل پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد

پل پوگبا پیشنهاد عربستان سعودی را رد خواهد کرد زیرا قصد دارد در یوونتوس بماند تا شانس خود را برای حضور در ترکیب فرانسه برای یورو ۲۰۲۴ افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پل پوگبا، جدیدترین نام بزرگی است که مورد توجه عربستان سعودی قرار گرفته است، اما رسانه L'Equipe گزارش می‌دهد که او می‌خواهد فعلاً در تورین بماند زیرا دوست دارد برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا که سال آینده به میزبانی آلمان برگزار می‌شود، بجنگد.

پوگبا به‌تازگی سفری به عربستان سعودی داشت و شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال وی به راه افتاد، اما گفته می‌شود که او به دلایل شخصی در آنجا بوده است.

پوگبا از تابستان گذشته که به یوونتوس بازگشت، دوران وحشتناکی را پشت سر گذاشته است. مصدومیت‌های زیاد در طول فصل‌، او را آزار می‌داد و تنها ۶ بازی در سری‌آ انجام داد که در مجموع ۱۰۸ دقیقه بود. با این حال، ستاره فرانسوی بر این باور است که می‌تواند در فصل آتی به بهترین فرم بازگردد و امیدوار خواهد بود که یک چهره کلیدی برای تیم ماسیمیلیانو آلگری باشد.

با این حال، یوونتوس آماده فروش این بازیکن ۳۰ ساله به دلیل مشکلات مصدومیت و دستمزد بالا است. ستاره سابق منچستریونایتد یک برنامه تمرینی انفرادی را دنبال می‌کند و امیدوار خواهد بود حدود دو هفته قبل از شروع تور پیش‌فصل یووه در ایالات متحده، دوباره آماده شود.

این ملی‌پوش فرانسوی امیدوار است روز بیست‌وسوم جولای در سانفرانسیسکو برای یووه مقابل بارسلونا بازی کند.

کد خبر 672634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.