زمان انجام اولین بازی جود بلینگهام در رئال مشخص شد

انتظار می‌رود که جود بلینگهام به‌زودی اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام دهد، چراکه این تیم اواخر ماه جولای در تور پیش‌فصل به میزبانی ایالات متحده، به مصاف بارسلونا می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جود بلینگهام، روز گذشته (دوشنبه) برای اولین بار پس از پیوستن به رئال‌مادرید با انتقالی به ارزش ۸۸ میلیون پوند (۱۱۰ میلیون دلار)، به محل تمرین باشگاه آمد.

این بازیکن ۱۹ ساله فصل گذشته را با مصدومیت زانو به پایان رساند که باعث شد او از بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ انگلیس در اوایل تابستان دور بماند. علی‌رغم صحبت جود با رسانه مارکا مبنی بر اینکه "آماده بازی است" و زانویش در "وضعیت عالی" قرار دارد، او ممکن است برای انجام اولین بازی خود در این باشگاه همچنان منتظر بماند.

بلینگهام با هم‌تیمی‌هایش به ایالات متحده سفر خواهد کرد زیرا آنها تور پیش‌فصل خود را اواخر این ماه آغاز می‌کنند و انتظار می‌رود که او در دو بازی اول، مقابل آث میلان و منچستریونایتد شرکت کند. در عوض، رسانه اسپانیایی AS ادعا می‌کند که بلینگهام احتمالاً اولین بازی خود را بیست‌ونهم جولای مقابل بارسلونا در دالاس انجام خواهد داد.

غول‌های اسپانیایی تمرینات خود را با چند نفر از اعضای اصلی آغاز کرده‌اند و تور پیش‌فصل آن‌ها در آمریکا، با بازی برابر میلان در تاریخ ییست‌وچهارم جولای آغاز می‌شود.

کد خبر 672630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.