پیشنهاد ۲۲۰ میلیون یورویی عربستانی‌ها به برناردو سیلوا

بر اساس گزارش‌ها، الهلال به منچسترسیتی گفته که حاضر است ۷۰ میلیون یورو (۶۰ میلیون پوند / ۷۷ میلیون دلار) برای جذب برناردو سیلوا در تابستان امسال بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه الهلال مشتاق به خدمت گرفتن برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی در تابستان امسال بوده است و رسانه CBS Sports می‌گوید آنها در حال آماده شدن برای ارسال یک پیشنهاد رسمی به سیتیزن‌ها هستند. تیم لیگ حرفه‌ای عربستان، به سیلوا، ۵۰ میلیون یورو (۴۳ میلیون پوند / ۵۵ میلیون دلار) در سال دستمزد پیشنهاد می‌دهد.

این وینگر حدود یک ماه است که پیشنهاد الهلال را بررسی می‌کند و النصر نیز پس از اینکه پیشنهاد آنها برای جذب حکیم زیخ از چلسی، مورد تأیید واقع نشد، آماده جذب او هستند.

عربستان سعودی تنها گزینه‌ای نیست که این بازیکن ۲۸ ساله در تابستان دارد. بارسلونا مدت‌ها است که به دنبال امضای قرارداد با برناردو بوده و PSG نیز مشتاق جذب این مرد پرتغالی است.

با این حال، مشکلات مالی بارسا ممکن است آنها را از دور خارج کند و پاری‌سن‌ژرمن در تلاش است تا آینده کیلیان امباپه را روشن کند و این امر، پذیرش درخواست‌های مالی سیلوا را دشوار می‌کند. در همین حال، سیتی همچنان امیدوار است که او را متقاعد کند که قرارداد جدیدی امضا کند، زیرا قرارداد فعلی سیلوا در سال ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید.

این وینگر احتمالاً در تور پیش‌فصل آسیایی، به سیتی ملحق خواهد شد و تیمش روز بیست‌وسوم ژوئیه در ژاپن به مصاف یوکوهاما مارینوس می‌رود.

کد خبر 672623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.