رستمی در دوراهی استقلال-زنیت / شهباززاده برود، لیست نکونام برای عارف خالی می‌شود

عارف رستمی، مهاجم فصل گذشته مس کرمان با پیشنهادهای استقلال تهران، زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه، فاتح‌کاراگومروک ترکیه و یک تیم سوئدی روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عارف رستمی، مهاجم فصل قبل تیم فوتبال صنعت مس کرمان که درخشش قابل‌توجهی در لیگ برتر داشت و جزو برترین گلزنان فصل بود، پس از به‌اتمام رسیدن قرارداد یک‌ساله‌اش با نارنجی‌پوشان از مس کرمان جدا شد و تا این لحظه مقصد فصل آینده‌اش را انتخاب نکرده است.

عارف رستمی ابتدا قرار بود در روزهای ابتدایی نقل‌وانتقالات تابستانی به تراکتور تبریز ملحق شود اما با تی‌تی‌ها بر سر رقم قرارداد به توافق نرسید. پس از آن سه باشگاه اروپایی همچنین استقلال تهران به‌واسطه عملکرد فوق‌العاده رستمی در فصل گذشته خواهان به‌خدمت گرفتن وی شدند و به احتمال فراوان، تیم بعدی رستمی یکی از این‌ها خواهد بود.

بر اساس اطلاعات خبرنگار ایمنا، عارف رستمی حدود یک‌ماه قبل که رامون لوپز اسپانیایی برای هدایت آبی‌ها به ایران آمده بود با مدیران باشگاه استقلال به توافقات نهایی رسیده بود تا راهی آبی‌پوشان پایتخت شود اما نیامدن لوپز باعث شد انتقال رستمی به استقلال حداقل تا امروز اتفاق نیفتد.

البته با توجه به رابطه خوب عارف رستمی با علی خطیر، سرپرست‌مدیرعاملی جدید باشگاه استقلال، ممکن است مهاجم اسبق ذوب‌آهن دوباره با این تیم مذاکره کند. ضمن اینکه یکی از مشکلات استقلال لیست آن‌ها است و با توجه به مبالغ قرارداد بالای بازیکنان این تیم همچون سجاد شهباززاده که هم‌پست رستمی است، مدیران استقلال عنوان کرده‌اند برای پیوستن رستمی به آبی‌ها، باید آقای گل سابق لیگ برتر از استقلال جدا شود.

رستمی علاوه‌بر استقلال، از باشگاه‌های زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه، فاتح‌کاراگومروک ترکیه و یک باشگاه سوئدی پیشنهادهای جدی دریافت کرده و به تیم سابق سردار آزمون نزدیک‌تر است. مهاجم فصل گذشته مس کرمان علاقه‌مند است لژیونر شود و به زنیت برود از همین‌رو مذاکرات نیز با این باشگاه روسی در حال انجام است‌.

چنانچه توافقات نهایی میان نماینده عارف رستمی و باشگاه زنیت به‌انجام برسد، او راهی زنیت خواهد شد اما این احتمال هم وجود دارد باشگاه استقلال باب مذاکره را با وی باز کند که این اتفاق مشروط به جدایی سجاد شهباززاده از جمع شاگردان جواد نکونام است و باید دید در روزهای آتی سرانجام سرنوشت عارف رستمی چه خواهد شد.

کد خبر 672613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.