آخرین اصلاحات قانون انتخابات مجلس بررسی شد

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان از بررسی آخرین اصلاحات قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در نهمین جلسه ستاد انتخابات استان خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی سلیمانی امروز _دوشنبه نوزدهم تیرماه_ در حاشیه نهمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان، اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از همایش دوروزه آموزشی مدیران کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، فرمانداران، مسئولان فناوری و آموزش استان‌های اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قم، قزوین و مرکزی که به میزبانی اصفهان برگزار شد، ارائه شد.

وی افزود: همچنین نتایج نظرسنجی و برآیند کلی دیدگاه‌های شرکت کنندگان در این همایش در جلسه مطرح و مقرر شد کمیته‌های ستاد نسبت به اتخاذ تمهیدات برای رفع نواقص اینگونه همایش‌ها اقدام کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان تاکید کرد: آخرین اصلاحات به عمل آمده در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

وی ادامه داد: این مهم مورد تأکید قرار گرفت که درصورت ابلاغ این قانون با توجه به اینکه زمان‌بندی‌های انتخابات حدود سه ماه زودتر خواهد بود، آمادگی فرمانداران برای اجرای فرآیند پیش ثبت‌نام از شانزدهم مردادماه فراهم شود.

سلیمانی ضمن تأکید بر آمادگی فرمانداران در این خصوص، اضافه کرد: باید فرمانداران آمادگی لازم را داشته باشند تا از اواسط مهرماه سال‌جاری هیئت‌های اجرایی را تشکیل دهند و برای ثبت‌نام نهایی که از اواخر مهرماه انجام خواهد شد نیز آمادگی داشته باشند.

وی اظهار کرد: در حوزه فناوری اطلاعات انتخابات نیز تأکید شد کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با همکاری مراکز فناوری فرمانداری‌ها، سرگروه‌های حوزه فناوری (به ازای هر ۱۰ شعبه دو نفر) را پیش‌بینی کند و فرآیند آموزش در زمان مشخص صورت پذیرد.

کد خبر 672576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.