برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی تابستانه در نطنز

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نطنز گفت: دوره‌های آموزشی مهارتی تابستانه با حضور ٣٥٠ نفر از نوجوانان و جوانان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نطنز در حال برگزاری است.

علی ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در گام دوم انقلاب اسلامی و نهادینه کردن نهضت کار و کارآفرینی و غنی‌سازی اوقات فراغت، دوره‌های آموزشی مختلفی مطابق با نیازسنجی انجام شده، با حضور قشر نوجوان و جوان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نطنز در حال برگزاری است.

وی افزود: در طرح تابستانه مهارت، هم‌اکنون دوره‌های سرویس و نگهداری خودرو، برق ساختمان، تعمیر لوازم خانگی، برنامه نویسی، فتوشاپ، کاربر ورد و پاورپوینت، اتوکد، آرایشگر مردانه، پخت کیک و شیرینی، آشپز ایرانی، رباتیک، کمک‌های اولیه، جهت حدود ۳۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان، با شور و اشتیاق خاصی در حال برگزاری است.

رئیس مرکز آموزش فنی حرفه‌ای نطنز خاطرنشان کرد: مهارت‌آموزی نقش مهمی در توانمندسازی نوجوانان و جوانان دارد و برنامه‌ریزی صحیح و مفید برای آن به‌ویژه در ایام فراغت حائز اهمیت است.

وی گفت: ظرفیت‌های مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان فراهم شده است که توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز دولتی و آزاد این شهرستان از جمله این اقدامات است.

کد خبر 672562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.