دوچرخه‌های الکتریکی Wuling Lingdu  در پنج مدل رونمایی شد

شرکت خودروسازی چینی Wuling دوچرخه‌های الکتریکی Wuling Lingdu را در پنج مدل رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت خودروسازی چینی Wuling از دوچرخه الکتریکی جدید خود به نام Wuling Lingdu رونمایی کرد. این محصول در پنج مدل Wuling Lingdo C7، C8، C9، C10 و C11 رونمایی شد. این دوچرخه‌های الکتریکی با طراحی ساده و ویژگی‌های متفاوت ارائه می‎‌شوند.

دوچرخه الکتریکی Wuling Lingdu C7 به یک باتری ۴۸ ولتی ۱۲ آمپر ساعتی مجهز شده است، البته هنوز نوع این باتری مشخص نشده است. این باتری می‌تواند لیتیوم یون یا سرب اسید باشد که با یک بار شارژ تا ۳۵ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. دوچرخه C7 دارای موتور ۳۵۰ واتی است و پایین‌ترین مدل در این خط تولید است.

دوچرخه الکتریکی Wuling Lingdu C8 مدل بعدی این ترکیب است که ممکن است با دو باتری ۷۸ ولت ۲۰ آمپر ساعتی یا ۴۸ ولت ۱۲ آمپر ساعتی ارائه شود. باتری بزرگ‌تر این محصول برد تا ۵۰ کیلومتر را فراهم می‌کند. کنترل این محصول از طریق ترمز درام جلو و ترمز عقب امکان‌پذیر است.

دوچرخه الکتریکی Wuling Lingdu C9 از نوعی باتری بهره می‌برد که می‌تواند برد تا ۷۵ کیلومتر را ارائه دهد. این محصول از باتری ۴۸ یا ۶۰ ولت و ۲۰ یا ۱۲ آمپر ساعتی با موتور الکتریکی قدرتمند ۴۰۰ وات بهره می‌برد. همچنین، دارای ترمزهای درام جلو و عقب است. باتری دوچرخه C10 نیز مانند C9 است و حداکثر برد ۷۰ کیلومتر را ارائه می‌دهد. اما برای عملکرد بهتر از یک کنترلر شش لوله‌ای استفاده می‌کند.

دوچرخه الکتریکی Wuling Lingdu C11 مدل برتر این خط تولید است که دارای باتری ۴۰، ۶۰ یا ۷۲ ولت و ۲۰ آمپر ساعتی است. حداکثر برد این محصول نیز ۹۵ کیلومتر است و بزرگ‌تر از مدل‌های دیگر است. C11 دارای یک موتور ۴۰۰ وات و یک کنترلر ۹ لوله‌ای است. با این حال، مانند مدل‌های دیگر دارای ترمزهای جلو و عقب است.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت دوچرخه‌های الکتریکی Wuling Lingdu در دسترس قرار نگرفته است، اما انتظار می‌رود که داده‌های بیشتری به زودی منتشر شود.

کد خبر 672560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.