پاسخ دیبالا و مورینیو به پیشنهاد چلسی!

پائولو دیبالا و ژوزه مورینیو نظر خود را درمورد انتقال این بازیکن آرژانتینی به چلسی در تابستان، به صورت واضح اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، از طرفداران پائولو دیبالا شناخته می‌شود و طی دوران حضورش در تاتنهام می‌خواست هموطنش را به خدمت بگیرد. تیاگو سیلوا، مدافع آبی‌ها اخیراً تحسین خود را از مهاجم آرژانتینی ابراز کرد و اذعان داشت که از دیبالا پرسیده است که آیا او دوست دارد چلسی قرارداد ببندد یا خیر.

ستاره ۲۹ ساله اکنون به این گمانه‌زنی‌ها پاسخ داده و مدعی شده که در رم خوشحال بوده و مشتاقانه منتظر پیوستن به تمرینات پیش فصل باشگاه است.

دیبالا در صحبت با رسانه LaRoma24 درمورد انتقال احتمالی به چلسی گفت: "من برای تعطیلات پیش فصل که از امروز شروع می‌کنیم انگیزه دارم، بنابراین در رم خوشحالم."

همه، نگاهی اجمالی به برنامه‌های یونایتد برای فروش مگوایر داشته باشند، زیرا آن‌ها برای پیش فصل آماده می‌شوند، این باشگاه بازی‌های دوستانه خود را با دیدار برابر لیدز در تاریخ دوازدهم جولای آغاز می‌کند.

اعتقاد بر این است که رم مشتاق تمدید قرارداد دیبالا است که تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد و مورینیو در پاسخ به سوالی درباره مهاجمش، گفت: "من چیزی در مورد قرارداد او نمی‌دانم. اما بدیهی است که با پائولو مانند یک پدر صحبت می‌کنم."

این بازیکن آرژانتینی طی ۳۹ بازی برای رم در تمام رقابت‌ها، آن هم در اولین فصل حضورش با لباس این باشگاه، ۱۵ گل به ثمر رساند و شش پاس گل داد. گزارش شده که دیبالا یک بند آزادسازی ۱۰ میلیون پوندی (۱۲.۸ میلیون دلاری) در قرارداد خود دارد که می‌تواند توسط باشگاه‌های خارج از سری‌آ، فعال شود. اگرچه کریستوفر نکونکو و نیکلاس جکسون در این فصل به لندنی‌ها پیوسته‌اند، تصور می‌شود پوچتینو همچنان یک مهاجم دیگر را برای تقویت خط حمله خود می‌خواهد.

کد خبر 672556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.