انتقادها از امباپه بالا گرفت!

پائولو دی کانیو ایتالیایی، کیلیان امباپه را به دلیل "بی‌احترامی" به پاری‌سن‌ژرمن مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه به قهرمان لیگ فرانسه اطلاع داده که قصد دارد پس از پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴ باشگاه را به‌طور رایگان ترک کند. او در مصاحبه با فرانس فوتبال، حتی از باشگاه، خریدهای اخیر آنها و به طور کلی لیگ فرانسه انتقاد کرد.

اظهارات امباپه درمورد باشگاهش، واکنش پائولو دی کانیو، ستاره سابق وستهام یونایتد که هم باشگاه و هم بازیکن را در سناریوی فعلی مقصر دانسته، در پی داشته است.

دی کانیو در صحبت با Sky Sports Italia گفت: "می‌توانیم درمورد اشتباهات پاری‌سن‌ژرمن صحبت کنیم، اما بی‌احترامی‌های امباپه هم قابل بخشش نیست که من رفتار او را بی‌حیایی می‌نامم، زیرا این بازیکن قبلاً هم از این روش استفاده کرده بود و حالا می‌خواهد یک سال دیگر در پاریس بازی کند و سپس به عنوان بازیکن آزاد از تیم برود تا چند قهرمانی در رئال‌مادرید کسب کند."

"لئاناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن نیز از شیطنت‌های این بازیکن فرانسوی ناراضی است و می‌خواهد امباپه هر چه زودتر باشگاه را ترک کند.

شش بازیکن پاری سن ژرمن، از جمله دو خرید جدید، نیز به برخی از اظهارات امباپه واکنش نشان داده و از او به باشگاه شکایت کرده‌اند، درحالی که فوق ستاره فرانسوی می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ باشگاه را ترک کند، PSG از تمدید قرارداد او به مدت یک سال دیگر ناامید است، زیرا از دست دادن رایگان بازیکنی در حد و اندازه امباپه، از نظر مالی بر باشگاه تأثیر منفی می‌گذارد.

کد خبر 672553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.