مراقب تبلیغات تورهای زیارتی و سیاحتی جعلی باشید

رئیس پلیس فتای استان اصفهان با اشاره به کلاهبرداری برخی افراد سودجو در سایت‌های واسطه‌گر با شگرد تبلیغ تورهای زیارتی، سیاحتی و پیش فروش بلیط هواپیما و قطار، نسبت به این تبلیغات دروغین که بیشتر برای به دام انداختن شهروندان و کلاهبرداری از آنها است، هشدار داد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این افراد بیشتر با درج مبالغی بسیار کمتر از مبلغ واقعی و با تطمیع کاربران اقدام به اخذ وجه از آنها می‌کنند، در حالی که از ارائه خدمات خبری نیست؛ لذا کاربران باید هنگام خرید از طریق سایت‌های واسطه‌گر، موارد امنیتی را به طور کامل رعایت کنند.

وی با بیان اینکه درخواست خدمات از این کانال‌ها بی‌امنیت است و هیچ تضمینی ندارد، افزود: در صورتی که تبلیغات شما را به سایتی هدایت کرد، سایت باید تمام موارد مربوط به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی را رعایت کند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان به هیچ عنوان برای خرید تورهای زیارتی یا پیش خرید بلیط از طریق سایت‌های واسطه‌گر اقدام نکنند و برای خرید به سایت‌های معتبر شرکت‌ها که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام خرید از سایت‌های واسطه‌گر باید پس از رؤیت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهی را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

کد خبر 672534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.