سارقان حین اوراق موتورسیکلت‌های مسروقه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری دو سارق هنگام اوراق دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای طرح امنیت محله‌محور با اقدامات هوشمندانه خود از فعالیت مجرمانه دو سارق موتورسیکلت در یکی از روستاهای شهرستان مطلع و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی دریافتند که این سارقان پس از سرقت موتورسیکلت‌ها آنها را به منزلی مخروبه در روستایی انتقال داده و اقدام به اوراق آن‌ها کرده و سپس قطعات اوراق شده را در بازار به فروش می‌رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: در نهایت مأموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان طی یک عملیات ضربتی هر دو متهم را حین اوراق کردن دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سارقان علاوه‌بر این موتورسیکلت‌ها بیش از ۲۰ میلیون تومان اموال مسروقه دیگر که سارقان از اماکن خصوصی دیگر سرقت کرده بودند را نیز کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم با رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده موارد مشکوک به سرعت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 672533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.