نصب ۷۵۰ پایه چراغ روشنایی در میدان امام(ره) اصفهان تا پایان تابستان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از آغاز عملیات نوسازی و تعویض چراغ‌های روشنایی میدان امام(ره) اصفهان تا پایان تابستان جاری خبر داد و گفت: حدود ۷۵۰ پایه جدید در محل میدان امام (ره) جای‌گذاری و نصب می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدباقر کلاهدوزان با اشاره به خرابی بعضی از چراغ‌های روشنایی میدان امام (ره) و کمبود روشنایی این میدان اظهار کرد: روشنایی پایه‌های چمنی روی سطح کف میدان و فضای سبز، دچار فرسودگی، ناایمن بودن، لوکس نوری کم و کمبود قطعات و مشکلات در نگهداری شده بود که در این راستا تصمیم به تعویض چراغ‌های روشنایی گرفته شد.

وی با بیان اینکه ۷.۱۵ میلیارد تومان هزینه تعویض روشنایی سطح فضای سبز میدان امام (ره) است، افزود: بر همین اساس طی عملیات ویژه‌ای ۵۰۰ پایه قدیمی حذف و حدود ۷۵۰ پایه جدید در محل میدان امام (ره) جای‌گذاری و نصب می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه بافت میدان امام (ره) موجب شده تأمین نور آن خاص باشد، خاطرنشان کرد: نور سردرها و مناره‌ها با طیف آفتابی، رواق‌ها دارای نور طبیعی و پایه‌های کف میدان طیف سفید و مهتابی تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: مزایای این پایه‌های جدید طول عمر بیش از ۱۰۰ هزار ساعت به‌همراه پنج سال گارانتی، خیرگی کم با استفاده از رفلکتور، کاهش هارمونیک‌های مضر شبکه به کمتر از ۱۵ درصد، استفاده از طیف رنگی زرد و سفید، آسیب‌پذیری کمتر و اصلاح ضریب با توان ۹۵ درصدی است.

کلاهدوزان درباره جزئیات پروژه گفت: در حال حاضر پیمانکار اجرای پروژه انتخاب و کار تعویض با نقطه‌زنی جانمایی پایه‌ها در حال انجام و مدت زمان اجرای پروژه تا پایان تابستان جاری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 672518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.