عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ تیرماه

در این بسته خبری از جلوگیری از ۷۸۹ تخلف ساختمانی در بندرعباس تا آغاز فعالیت دبیرخانه استقبال از بهار ۱۴۰۳ در مشهد و اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای مرمت بازار تاریخی اراک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۳۰ میلیارد ریال بودجه به آرامستان بهشت رحمت شهرکرد اختصاص یافت

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد گفت: بودجه آرامستان بهشت رحمت شهرکرد در سال‌جاری ۲۳۰ میلیارد ریال را تعیین شده است که بودجه این آرامستان در سال گذشته ۳۷ میلیارد ریال بود.

روشنایی میدان امام (ره) اصفهان تعویض می‌شود

محمدباقر کلاهدوزان، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از آغاز عملیات نوسازی و تعویض چراغ‌های روشنایی میدان تاریخی امام (ره) تا پایان تابستان امسال خبر داد.

موزه اشیای ایرانی در مجارستان راه‌اندازی شده است

لورانت بودای، شهردار شهر یاسبرین مجارستان با بیان اینکه با تمام توان، یزد و ایران را به مردم کشورم معرفی می‌کنم گفت: موزه اشیای ایرانی در یاسبرین مجارستان راه اندازی شده است.

جلوگیری از ۷۸۹ تخلف ساختمانی در بندرعباس

مهدی باستین، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: امسال از ۷۸۹ تخلف ساختمانی در بندرعباس جلوگیری شده است.

افتتاح مجتمع استعدادیابی کودکان کار / دورهمی ۷۰۰۰ نفری کودکان کار تهرانی

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ایجاد مجتمع استعدادیابی کودکان کار خبر داد.

آغاز فعالیت دبیرخانه استقبال از بهار ۱۴۰۳ به زودی در مشهد

حسین باغگلی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دبیرخانه استقبال از بهار ١۴٠٣ به زودی فعال خواهد شد؛ در سال جدید تلاش می‌کنیم بتوانیم نیازهای هنری مبنی بر موقعیت‌های واقعی را شناسایی کنیم.

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به مرمت بازار تاریخی اراک

علیرضا کریمی، شهردار اراک گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بازار تاریخی اراک از اعتبارات شهرداری این شهر و با نظارت و کارشناسی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی اختصاص یافت.

کد خبر 672507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.