بازیکنان در سپاهان بهترینِ خودشان می‌شوند / زیباتر و حرفه‌ای‌تر از فصل پیش بازی می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: خوشحالم که امسال هم در کنار بازیکنان باکیفیت سپاهان به میدان می‌روم و مطمئن هستم که بازیکنان در سپاهان، بهترینِ خودشان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات پیش فصل خود را در ازمیت ترکیه و زیر نظر خوزه مورایس پیگیری می‌کند.

امید نورافکن با اشاره به شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه اظهار کرد: تیم ما از چند روز پیش اردوی آماده‌سازی خود برای فصل جدید را در کشور ترکیه آغاز کرده و رویکرد ما آن است که نسبت به سال گذشته نتایج بهتری کسب کنیم و آماده‌تر و زیباتر از سال قبل بازی کنیم. بازیکنان جدیدی مثل رضا شکاری و کاوه رضایی هم به تیم وارد شده‌اند و ضمن خوشامدگویی به این بازیکنان امیدوار هستم که امسال برای سپاهان بهترینِ خودشان باشند.

وی با اشاره به شرایط تیم و مسابقات سپاهان تصریح کرد: منتظر اولین بازی در نقش‌جهان هستیم که با حضور هواداران باشگاه سپاهان بتوانیم خوب بازی کنیم و امسال زیباتر از فصل گذشته بتوانیم با تلاش خود، در پایان فصل به مقام نخست دست پیدا کنیم.

سپاهان همه فاکتورهای لازم برای موفقیت را دارد

هافبک سپاهان درباره اردوی ترکیه و وضعیت آماده‌سازی بازیکنان تیم ادامه داد: تلاش ما در این اردوها آماده‌سازی هرچه بیشتر تیم و بهبود وضعیت سپاهان است و مطمئن هستم که اعتماد به نفس و همه فاکتورهای لازم برای رسیدن به اهداف خود را داریم.

وی پیرامون تداوم حضور مورایس در سپاهان و انگیزه‌های بالای بازیکنان در این زمینه تصریح کرد: سال گذشته هم خوب بازی می‌کردیم و نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. به نظرم امسال باید نسبت به فصل گذشته باتجربه‌تر کار کنیم.

مورایس یکی از بهترین خارجی‌های لیگ ایران است

نورافکن گفت: مورایس یکی از بهترین مربیان خارجی وارد شده به کشور ما است که در تمرینات انرژی بسیار زیادی را به بازیکنان منتقل می‌کند و نکات بسیار ضروری و مهمی را به بازیکنان منتقل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور قطع اگر آماده باشیم و نکات مد نظر مورایس را به صورت کامل عملی کنیم، بدون شک در انتهای فصل می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.

نورافکن خطاب به هواداران سپاهانی اضافه کرد: هواداران خوب باشگاه بزرگ سپاهان همیشه به من لطف داشته‌اند و من نیز سعی کرده‌ام تمام توان خود را برای باشگاه بزرگ سپاهان و خوشحالی هواداران تیم سپاهان به‌کار گیرم. امیدوارم امسال بتوانم بعد از ۵،۴ سال حضور در سپاهان و بیش از ۱۳۰ بازی برای این تیم، قهرمان لیگ برتر شوم.

کد خبر 672454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.