راهکارهای افزایش درآمد شهرداری در دستور کار مدیران مناطق باشد

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد خواستار تلاش شهرداری‌های مناطق سه‌گانه خرم‌آباد برای افزایش درآمد شهرداری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد بیرانوند در نخستین جلسه رسمی کمیته درآمدی معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد، اظهار کرد: با پذیرفتن مشکلات، از اعضای حاضر در جلسه درخواست می‌شود که در صورت وجود هرگونه کمبود راهکاری برای افزایش درآمد شهرداری خرم‌آباد ارائه دهند.

وی افزود: اعضای کمیته درآمدی معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد، مسائل و مشکلات این حوزه را در سریع‌ترین زمان ممکن به شهرداری مرکزی و کمیته درآمدی اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: افزایش درآمد شهرداری، به پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهرداری و زیباسازی شهر خرم‌آباد کمک بسیاری می‌کند، از اعضای کمیته، شهرداران و نمایندگان شهرداری‌های مناطق سه‌گانه درخواست دارم تمام تلاش خود را برای افزایش درآمد شهرداری به‌کار گیرند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که با حضور مدیران و کارشناسان مناطق سه‌گانه شهرداری خرم‌آباد برگزار شد، شهرداران و نمایندگان مناطق پس از بیان مشکلات موجود، کمبودها و محدودیت‌های مختلف در زمینه درآمدزایی، اقداماتی که در این زمینه انجام داده‌اند را مطرح کردند و کارشناسان این حوزه به جمع‌بندی موضوع‌های اشاره شده در جلسه پرداختند.

کد خبر 672404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.