بایرن‌مونیخ  دست‌بردار هری کین نیست‌

بایرن مونیخ پس از رد شدن پیشنهاد اولش توسط تاتنهام، پیشنهادی ۷۰ میلیون پوندی برای جذب هری کین، مهاجم این تیم لندنی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایرن‌مونیخ پیشنهادی ۶۰ میلیون پوندی (۷۷ میلیون دلاری) به علاوه افزودنی‌ها برای جذب هری کین ارائه داده بود که ماه گذشته توسط تاتنهام رد شد.

به گفته فلوریان پلتنبرگ از اسکای اسپورت، اکنون قهرمان بوندس‌لیگا با پیشنهاد ۷۰ میلیون پوند (۹۰ میلیون دلار) برای جذب کاپیتان انگلیس، به صحنه بازگشته است. او اضافه کرد که این بازیکن ۲۹ ساله "قطعاً" می‌خواهد به تیم توماس توخل بپیوندد.

قرارداد کین با تاتنهام در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. بعید است که دنیل لوی، رئیس اسپرز، پیشنهاد بسیار بزرگ‌تری برای مهاجمش دریافت کند. در تابستان اگر تاتنهام بتواند او را متقاعد کند که یک فصل دیگر در لندن بماند، ممکن خواهد بود در یک سال آینده، رکوردار گلزنی تاریخ این باشگاه به صورت رایگان سفیدپوشان را ترک کند.

تاتنهام باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد کین را بفروشد یا خیر، ستاره‌ای که هنوز جامی را در اسپرز کسب نکرده است و اگر به فروش برسد، سرمایه‌های حاصل از فروش او برای بازسازی تیم آنگه پستکوگلو، (سرمربی جدید) می‌تواند سرمایه‌گذاری شود، مگر اینکه تیم لندنی سعی کند از او برای یک فصل دیگر، بهترین بهره را ببرد.

کین پس از تجربه یک فصل طولانی با تاتنهام و انگلیس، از تعطیلات تابستانی خود لذت می‌برد. او قرار است از هفته آینده، تمرینات پیش‌فصل را آغاز کند.

کد خبر 672393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.