رقابت ۳۸۰ دانش‌آموز اصفهانی در نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بخش حضوری مرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در ۱۳ محور و با حضور ۳۸۰ دانش‌آموز از نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان برگزار شد.

سیداحمدرضا بنی‌لوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز بخش حضوری مرحله استانی نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی در اصفهان اظهار کرد: این جشنواره در ۱۳ محور زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، بازارچه‌های کسب‌وکار دانش‌آموزی، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست‌سازه، ریاضی، برنامه‌نویسی، مناظره علمی، تربیت‌بدنی، فرهنگ و هنر، قرآن و معارف اسلامی، بازی‌های مهارتی و توسعه فردی برگزار شده است.

وی افزود: مرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در دو بخش غیرحضوری و حضوری برگزار شد که داوری بخش غیرحضوری آن با شرکت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز، نیمه اول تیرماه به پایان رسید.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: ۳۸۰ دانش‌آموز راه‌یافته به بخش حضوری این جشنواره، در روز هجدهم تیرماه با یکدیگر رقابت کردند و برگزیدگان استانی که به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، در اختتامیه این دوره که در مردادماه برگزار خواهد شد، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برای تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری و موقعیت‌محور بر اساس اهداف برنامه درسی، ملی و توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش‌آموزان برای ورود به میدان رقابت‌های ملی و بین‌المللی، هر سال جشنواره نوجوان خوارزمی در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

کد خبر 672380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.