توپ لیگ برتر فوتبال ایران پس از ۴ فصل تغییر کرد! +عکس

توپ جدید لیگ برتر فوتبال ایران برای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر رونمایی شد تا بدین ترتیب پس از چهار سال، یک توپ جدید در لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم قرعه‌کشی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز _یک‌شنبه هجدهم تیرماه_ در هتل المپیک تهران آغاز شد و مدیران‌عامل، مدیران، نمایندگان و برخی از سرمربیان ۱۶ تیم لیگ برتری به‌همراه مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان‌لیگ در این مراسم حضور یافتند تا از نزدیک شاهد قرعه‌کشی باشند و در نهایت برنامه کامل نیم‌فصل اول رقابت‌ها مشخص شد.

سازمان لیگ فوتبال که در چند سال گذشته با شرکت دربی‌استار قرارداد امضا کرده و توپ‌های مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته‌اول را از این شرکت خریداری می‌کند در دو - سه فصل گذشته مسابقات لیگ برتر توپ‌های سفیدرنگ دربی‌استار در لیگ برتر به کار می‌گرفت و حالا برای فصل جدید هم این رویه ادامه دارد.

البته اگرچه در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران باز هم از توپ‌های دربی استار استفاده می‌شود، اما طرح این توپ‌ها تغییر کرده است. در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال از توپ جدید مسابقات برای فصل جدید رونمایی شد. طرحی که روی آن چند ستاره گنجانده شده و بسیار مدرن تر از قبل به نظر می‌رسد.

توپ لیگ برتر فوتبال ایران پس از ۴ فصل تغییر کرد! +عکس

در طرح جدید توپ‌های لیگ برتر فوتبال یوز ایرانی گنجانده شده که می‌تواند یکی از اتفاقات جالب مسابقات باشد. این طرح در قسمتی از توپ وجود دارد که امروز به حاضران در مراسم قرعه‌کشی نشان داده شد.

کد خبر 672344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.