یزد در حوزه مواد غذایی توانمندی بسیار بالایی دارد

شهردار یاسبرین مجارستان با اشاره به اینکه در سفر به یزد به دنبال شناسایی ظرفیت‌ها و یادگیری هستیم، گفت: یزد در حوزه مواد غذایی توانمندی بسیار بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لورانت بودای امروز_ یک‌شنبه هجدهم تیرماه_ در بازدید هیئت‌های اعزامی شهرهای یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان از یک کارخانه مواد غذایی در یزد، اظهار کرد: مجموعه‌ای که امروز از آن بازدید کردیم، یک مجموعه بسیار توانمند و خوب بود و نشان‌دهنده ظرفیت‌های بسیار بالایی است که در شهر یزد وجود دارد.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم که در این بازدید از رئیس کارخانه تشکر کنم که توانسته بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفر را مشغول به کار کند و تولیدی بسیار خوبی به یزد، ایران و جهان عرضه کند.

شهردار یاسبرین مجارستان با بیان اینکه در سفر به یزد از خوراکی‌های خوب یزد استفاده کرد و از آن بسیار لذت بردیم، گفت: یزد در حوزه محصولات غذایی و خوراکی‌ها از توانمندی بسیار بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از اینکه از یاسبرین مجارستان به شهر یزد سفر کردیم این بود که در درجه اول ظرفیت‌های یزد را ببینیم و بشناسیم و در درجه بعدی بتوانیم از این شهر یاد بگیریم.

بودای ادامه دادن راه پدران در کسب و کار را اقدامی نیک دانست و گفت: از این بابت اینکه اسم پدر در این مجموعه حفظ شده، راهش را ادامه دادید و یک مجموعه کوچک را توسعه دادید به شما تبریک می‌گویم.

وی به انگیزه بسیار بالای نیروهای شاغل در این مجموعه اشاره کرد و گفت: محیط کار شما به نظر یک محیط امن خانواده است و این امر در موفقیت چنین مجموعه‌هایی نقش بسیار مهمی دارد.

شهردار یاسبرین مجارستان با بیان اینکه می‌دانم کار سختی دارید و برای موفقیت در آن بسیار تلاش می‌کنید گفت: چیزی که من می‌بینم این است که همه در حال آرامش هستند و به خوبی کار خود را ادامه می‌دهند و این بسیار ارزشمند است.

کد خبر 672339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.