پیمان‌های خواهرخواندگی باید به صورت کامل و دقیق اجرایی شوند

دستیار ارشد و مشاور شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به ظرفیت‌های یزد و گیومری در توسعه ارتباطات متقابل گفت: پیمان‌های خواهرخواندگی باید به صورت کامل و دقیق اجرایی شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرام شابویان امروز _یکشنبه هجدهم تیرماه_ در بازدید هیئت‌های اعزامی شهرداری‌های یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان از یک کارخانه کاشی و سرامیک و تولید سنگ اسلب در استان یزد اظهار کرد: بازدید از چنین کارخانه‌ای برای ما بسیار جالب بود.

وی ادامه داد: اینکه در استانی که ظرفیت‌های گردشگری بسیار بالایی دارد چنین کارخانه‌های بزرگی وجود دارد که محصولات خوبی را تولید می‌کنند هم جای تعجب دارد و هم بسیار ارزشمند است.

شابویان با تاکید بر اینکه پیمان‌های خواهرخواندگی باید به صورت کامل و دقیق اجرایی شوند گفت: قطعاً ارتباطات و مراودات دو طرفه ما با یزد افزایش پیدا می‌کند.

دستیار ارشد و مشاور شهردار گیومری ارمنستان خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که از این ظرفیت برای تعاملات هرچه بهتر و بیشتر اقتصادی میان دو شهر و همچنین دو کشور بهره‌گیری کنیم.

وی گفت: یزد ظرفیت‌های مختلفی دارد که می‌تواند به ارمنستان ارائه کند و همچنین در مقابل هم گیومری توانمندی‌هایی دارد که می‌تواند برای یزد و ایران مؤثر واقع شود.

شابویان خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که باید سعی کنیم ارتباطات خواهرخواندگی خود را تقویت کنیم و به وسیله این روابط زمینه توسعه تجاری برای شهر ایجاد کنیم.

کد خبر 672329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.