یزد استانی صنعتی و با ظرفیت‌های اقتصادی بسیار بالا است

شهردار یاسبرین مجارستان با اشاره به بازدید از کارخانه کاشی و سرامیکی در یزد گفت: یزد استانی صنعتی و با ظرفیت‌های اقتصادی بسیار بالاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لورانت بودای امروز_ یک‌شنبه هجدهم تیرماه_ در بازدید هیئت‌های اعزامی شهرداری‌های یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان از یک کارخانه کاشی و سرامیک و تولید سنگ اسلب در استان یزد اظهار کرد: از مهمان‌نوازی یزدی‌ها و اقدامات شهرداری یزد برای این مراسم تشکر می‌کنم.

وی افزود: اگرچه در این دو روز اشاره کردیم که منطقه ما در برابر یزد کوچک است اما وقتی چنین کارخانه‌ای را با این حجم و امکانات دیدم لازم دیدم که به شما تبریک عرض کنم که چنین ظرفیت‌های بزرگی در اختیار دارید.

شهردار یاسبرین مجارستان با تاکید بر اینکه پیمان‌های خواهرخواندگی باید با جدیت ادامه پیدا کند گفت: یکی از وظایف شهرداری شهرهای خواهرخوانده این است که تجار و صنعت‌گران دو طرف را با یکدیگر ارتباط دهد.

وی تصریح کرد: با این بازدیدی که از کارخانه داشتیم این نوید را می‌دهم که در اولین فرصت هیئت‌های اقتصادی ما به یزد مراجعه کنند و بتوانیم بیش از پیش این تعاملات را ادامه دهیم.

بودای گفت: مطمئن هستم که با این بازدیدها، صحبت‌های زیادی برای بهبود روابط اقتصادی و تجاری دو طرف خواهیم داشت و هر یک از این موارد، ظرفیت بالایی را در توسعه ارتباطاتمان به وجود می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان یکی از شهرهای مجارستان این آمادگی را داریم که از ظرفیت‌های بسیار خوبی که یزد در حوزه صنعت دارد استفاده کنیم.

شهردار یاسبرین مجارستان گفت: همچنین به صورت کامل آمادگی خود را اعلام می‌کنیم که بتوانیم ظرفیت‌های یزد را در تمامی شهرهای مجارستان معرفی کرده و زمینه ارتباط شهرهای بزرگ‌تر کشورمان با یزد و ایران را به وجود آوریم.

کد خبر 672328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.