کمال کامیابی‌نیا با ذوب‌آهن قرارداد بست/ هافبک سابق پرسپولیس شاگرد ربیعی شد

کمال کامیابی‌نیا برای پیوستن به ذوب‌آهن با مدیران این باشگاه به توافقات نهایی رسید و نتیجه آن امضای قرارداد با گاندوهای اصفهانی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال‌الدین کامیابی‌نیا هافبک هشت‌فصل اخیر تیم فوتبال پرسپولیس که با پایان یافتن قرارداد خود به‌علت عدم نیاز یحیی گل‌محمدی به وی در لیست‌مازاد قرار گرفت خیلی‌زود مقصد بعدی‌اش را مشخص کرد.

بر اساس آخرین اطلاعات رسیده و همان‌طور که صبح امروز خبرگزاری ایمنا از مذاکره باشگاه ذوب‌آهن با کمال کامیابی‌نیا و مدیربرنامه‌های وی خبر داد، هافبک سابق پرسپولیس برای پیوستن به سبزپوشان اصفهانی با مدیران این باشگاه به توافقات نهایی رسید.

مدیربرنامه‌های کامیابی‌نیا امروز جلسه‌ای با علی احسانی مدیرعامل ذوب‌آهن در ساختمان این باشگاه داشت و پس از این جلسه که نتیجه مثبتی به‌دنبال داشت، قرارداد کمال کامیابی‌نیا با ذوب‌آهن به امضا رسید. بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز یا فردا، این باشگاه از کمال کامیابی‌نیا به‌عنوان خرید جدید خود رونمایی خواهد کرد.

کامیابی‌نیا در چند روز گذشته پیشنهاداتی نیز از دو باشگاه فولاد خوزستان و تراکتور تبریز دریافت کرده بود اما شایعاتی که مبنی‌بر توافق وی با فولاد منتشر شد به حقیقت نپیوست.

کد خبر 672320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.