ساعتی با طراحی مشابه اپل‌واچ عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند boAt Wave Fury با طراحی شبیه اپل‌واچ در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت boAt یک ساعت هوشمند جدید به نام Wave Fury در هند عرضه کرده است،که از نظر طراحی بسیار شبیه به اپل‌واچ است. این محصول دارای نمایشگر مربعی شکل ۱.۸۳ اینچی HD با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۸۴ پیکسل و میزان روشنایی ۵۵۰ نیت است و از بیش از ۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند boat Wave Fury به حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، نقشه‌یابی و غیره مجهز شده است. این محصول برای برقراری تماس تلفنی، از فناوری بلوتوث و میکروفون با کیفیت بالا بهره می‌برد و به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۰ مخاطب را ذخیره کنند. همچنین، گجت پوشیدنی یادشده گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

باتری به کار رفته شده در ساعت هوشمند boAt Wave Fury تا پنج روز شارژدهی دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول موزیک و دوربین را کنترل کنند. ساعت هوشمند boAt Wave Fury با بند سیلیکونی در رنگ‌های مختلف مشکی، آبی فیروزه‌ای، زرشکی و سبز عرضه می‌‎شود، البته بند فلزی این محصول نیز وجود دارد که به زیبایی ظاهری آن می‌افزاید. فروش ساعت هوشمند یادشده از تاریخ ۹ جولای با قیمت اولیه ۱۵.۷۲ دلار در وب‌سایت رسمی شرکت تولیدکننده و Flipkart آغاز می‌شود.

کد خبر 672317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.