اسپلیت‌های ۶ میلیاردی قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توقیف کامیونت حامل ۳۴ دستگاه اسپلیت قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، حین گشت‌زنی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان متوجه تخلیه کارتن‌هایی از داخل یک دستگاه کامیونت خاور و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو هیچ مدرک قانونی و معتبر گمرکی برای بار خود نداشت، افزود: پس از بازرسی صورت گرفته، ۳۴ عدد کولر اسپلیت خارجی قاچاق کشف و ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه، شش میلیارد ریال ارزیابی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه در این عملیات دو نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور، وظیفه‌ای همگانی است و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک در زمینه قاچاق کالا و ارز از سوی افراد سودجو، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 672299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.