اخلالگر بازار طلا در اصفهان دستگیر شد

‌رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از دستگیری فردی که با معاملات فردایی باعث اخلال در بازار طلا شده و ۴۱ میلیارد ریال به جیب زده بود، خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف و هوشمندی بالای خود از اخلال فردی در بازار طلا با انجام معاملات فردایی در فضای مجازی مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد متهم با ایجاد یک کانال تلگرامی اقدام به نرخ‌گذاری و انجام معاملات فردایی طلا به صورت مجازی و بابت هر واحد اونس طلا مبلغی را از خریدار و فروشنده دریافت کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اتحادیه صنف طلا جواهر نیز فعالیت وی را غیر قانونی اعلام کرد، تصریح کرد: گردش حساب بانکی وی از زمان راه‌اندازی کانال تلگرامی، ۴۱ میلیارد ریال بوده و مبلغ شش میلیارد ریال نیز فرار مالیاتی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات، فرد مذکور دستگیر و پس از اینکه به بزه انتسابی اقرار کرد و در این خصوص پرونده تشکیل شد، وی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 672285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.