اجازه ندهیم نظافت شهر اصفهان با آسیب روبه‌رو شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نظافت مزیت اصفهان است و نباید اجازه دهیم با اهمال پیمانکار یا دلایل دیگر با آسیب روبه‌رو شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه هجدهم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از گذشته، اصفهان از نظر نظافت و جمع‌آوری زباله بین شهرهای بزرگ سرآمد بوده است اما در حال حاضر شاهد آسیب در این زمینه هستیم، چراکه مشکلاتی از ناحیه شهروندان گزارش می‌شود، ضمن اینکه خود ما نیز این معضلات را مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نظافت مزیت اصفهان است و نباید اجازه دهیم با اهمال پیمانکار یا دلایل دیگر با آسیب روبه‌رو شود، افزود: به این موضوع باید به‌سرعت رسیدگی شود و تلاش بیشتری در خصوص جمع‌آوری زباله به‌خصوص در ایام تابستان صورت گیرد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات کیفیت نان گفت: در اصفهان وضعیت خوبی را در این خصوص شاهد نیستم؛ در بازدیدی که از قم داشتیم مشاهده کردیم که نان باکیفیت در اختیار مردم قرار می‌گیرد، این موضوع خواسته بحق مردم است و باید در جلسات شورا و کمیسیون تلفیق از مسئولان مورد نظر دعوت شود تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 672244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.