اعلام مبلغ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

عضو هیئت مدیره پرسپولیس مبلغ قرارداد بیرانوند را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین خبیری ، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز صبح مهمان برنامه تلویزیونی بود و درخصوص آخرین حواشی سرخ‌پوشان به گفت‌وگو پرداخت.

وی در مورد اینکه گفته شده قرارداد بیرانوند با پرسپولیس ۱۴ میلیارد است، در صورتی که او پیشنهاد ۹۰ میلیاردی داشته است، گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است، ما هم می توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد می دهیم تا فلان بازیکن به باشگاه ما بیاید، این فقط فضا را ملتهب کردن است و خودشان وارد یک بحران خودساخته شدند.

خبیری در خصوص اینکه واقعا قرارداد بیرانوند ۱۴ میلیارد است، تاکید کرد: بله، این موضوع شفاف است و در سایت سازمان لیگ و کدال منتشر می‌شود. برای آپشن ها هم فدراسیون چارچوبی را تعیین کرده و براساس همان چارچوب باشگاه قرارداد می بندد.

عضو هیئت مدیره عنوان کرد: اینکه باشگاه در جذب بازیکنان، پرداخت پول فصل گذشته آنها و هزینه اردوها خوب عمل می کند، نشانه مدیریت خوب است و این جای تعجب ندارد. بیشترین زحمت را درویش می کشد و اعضای هیات مدیره هم تلاش می کنند که باشگاه خوب اداره شود. خوشبختانه ما مقابل هواداران پرسپولیس و مسوولینی که این تیم مدیریتی را انتصاب کردند روسفید شدیم و امیدوارم این راه را ادامه دهیم و با کسب جام های محتلف هواداران را خوشحال کنیم.

کد خبر 672237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.