ورود ۱۹۵ دستگاه ون طی روزهای آینده به خطوط حمل‌ونقل پایتخت

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تلاش داریم تا با حل مسائل مالی، ون‌های تولیدی ایران خودرو به ناوگان عمومی پایتخت وارد شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران جلال بهرامی با اشاره به ورود ۶۳۰ دستگاه ون داخلی که قرار بود با مشارکت شهرداری و دولت به ناوگان عمومی پایتخت وارد شود، اظهار کرد: شهرداری تهران تقریباً ۱۹۵ دستگاه از ۶۳۰ ون را قطعی کرده و در حال حاضر در مرحله پلاک‌گذاری است.

وی با بیان اینکه این تعداد تا چند روز آینده وارد خطوط خواهد شد، افزود: پیگیری می‌کنیم تا بحث‌های مالی که مانع ورود تعداد باقی مانده ون‌ها شده است را رفع کنیم تا ون‌ها وارد ناوگان پایتخت شود.

امین رهبر، مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز خاطرنشان کرد: هنوز برای دریافت این ون‌ها از سوی وزارت کشور ابلاغی صادر نشده است. این ۱۹۵ دستگاه در طرح شاتل سرویس که برای نخستین‌بار در ایران اجرا خواهد شد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این سرویس به مسئله در دسترس بودن ناوگان در ساعات مختلف به ویژه در زمان پیک ترافیک و رفع نگرانی درباره هزینه‌های سفر، کمک می‌کند.

کد خبر 672205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.