تعمیرات توربین بادی کوه صفه اصفهان انجام شد

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تعمیرات و بهینه‌سازی توربین بادی کوه صفه اصفهان که ظرفیت تولید ۶۲۰ کیلووات برق در ساعت را دارد، انجام شده است.

سیدمهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توربین بادی کوه صفه با ظرفیت تولید ۶۲۰ کیلووات برق در ساعت، برق مورد نیاز بخشی از پارک کوهستانی صفه را تأمین می‌کند که تعمیرات و بهینه‌سازی آن با هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان انجام شده است.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر در شهرداری اصفهان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی مدیریت شهری در خصوص توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در اصفهان، حرکت به سمت اجرایی شدن این موضوع از اهداف اولویت‌دار شهرداری اصفهان است.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به ضرورت و اهمیت به‌کارگیری توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر به‌منظور جلوگیری از آلودگی‌های محیط زیستی و کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی، باید به‌صورت کامل شاهد به‌کارگیری انرژی‌های پاک باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان پیشتاز در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر به لحاظ فرهنگ‌سازی، الگوسازی و اجرا است، خاطرنشان کرد: یک برنامه ۱۰ ساله تحت عنوان «شهرداری خورشیدی» طراحی و تدوین شده است که مطابق آن شهرداری این کلان‌شهر باید در مدت ۱۰ سال، ۱۰۰ درصد میزان مصرف برق شهرداری که حدود ۲۲ مگاوات است را از طریق انرژی خورشیدی تأمین کند.

کد خبر 672186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.